Aanvragen/wijzigen aansluiting

Het aanvragen van een aansluiting of een wijzigen van uw aansluiting doet u vast niet vaak. Daarom leggen wij u graag uit hoe dat in zijn werk gaat. 

Door drukte en personeelstekort kunnen de levertijden uitlopen.

Dit doet u

1

Kiezen aansluiting

Voordat u een aansluiting of een wijziging aanvraagt, kiest u een aansluiting die aansluit op uw energiebehoefte. Laat u altijd adviseren door een erkend installateur. 

2

Aanvragen

secundaire_nav_factuur_claim.png

Een aanvraag doet u via mijnaansluiting.nl. U stuurt ook een aantal documenten mee, zoals een foto van de huidige meterkast of een vergunning. 

Dit doen wij

3

Aanvraag doornemen

Soms bellen wij u om de aanvraag door te spreken. Daarna sturen we u een e-mail met daarin de factuur en sturen we de opdracht door naar een aannemer. 

4

De aannemer belt u

Als we klaar zijn met de voorbereiding, belt een van onze aannemers u voor een afspraak. 

Monteur

Soms moet u zelf voorbereidingen treffen aan uw meterkast. Dit doet u voordat de monteur langskomt. De monteur is maximaal één dag aan het werk.