Vanwege een landelijke storing bij Odido zijn wij momenteel beperkt bereikbaar. Kunt u ons telefonisch niet bereiken en ruikt u gas? Bel dan direct 112. Voor andere meldingen kunt u ons bereiken via WhatsApp op 088 762 9762, of probeer het op een later moment opnieuw. Onze excuses voor het ongemak.

Inloggen in Mijn Liander

Maak een keuze tussen Mijn Liander Consument & Kleinzakelijk of Mijn Liander Grootzakelijk
Bezig met laden

Mijn Liander geeft u een actueel overzicht van de aansluitingen, energieverbruik en netwerkkosten. Ook past u eenvoudig uw persoonlijke gegevens aan. Bent u een Grootzakelijke klant? Dan kunt u in Mijn Liander uw gecontracteerd transportvermogen (contractwaarde) verhogen of verlagen.

Consumenten 

Dit kunt u met Mijn Liander:

  • Zet het automatisch uitlezen van uw meterstanden aan of uit
  • Voeg meerdere adressen toe op één account. Zo ziet u welk aansluitadres gekoppeld is aan welke aansluiting (plus EAN-code)
  • Bekijk storingen op uw adres. Altijd op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor SMS-updates bij storingen
  • Bekijk uw jaarlijkse netbeheerderskosten
  • Volg de status van uw aanvraag. Wilt u uw aanvraag annuleren? Ook dat kan in Mijn Liander. 
    Let op! Dit kan alleen als de aanvraag in de intake of voorbereidingsfase zit en u zelf de aanvrager bent.
  • Controleer of de slimme meter een storing heeft.

Grootzakelijk

Wanneer bent u een grootzakelijke klant?

  • Heeft u een aansluiting van groter dan 3 x 80 ampère?
  • Heeft u een contract met een meetbedrijf?
  • En ontvangt u een aparte factuur van Liander? Dan bent u een grootzakelijke klant

Dit kunt u met Mijn Liander:

  • Uw overeenkomsten inzien
  • De aansluitingen inzien
  • Wijzigen van de aansluitingen
  • Facturen downloaden en/of betalen
  • Uw energieverbruik inzien
  • Gegevens wijzigen
  • Automatisch incasso aanvragen