Goedendag, waar kunnen we u mee helpen?

Bekijk wat u zelf kunt regelen. Dit is vaak sneller. Steeds meer informatie over de aansluiting, meter en de status van uw aanvraag vindt u terug op Mijn Liander. Liever persoonlijk contact met een medewerker? Dat kan ook.
Onze klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 17.00 uur op het telefoonnummer 088 542 64 44.
Direct antwoord op uw vraag
Meer weten?
U weet dit pas zeker nadat u een aanvraag heeft gedaan via www.mijnaansluiting.nl en wij uw aanvraag hebben gecontroleerd. U ontvangt dan van ons een bericht. Wel kunt u hier op onze website uw postcode en huisnummer invullen om inzicht te krijgen in de ruimte op het stroomnet in uw buurt. Wilt u meer weten over waarom het stroomnet soms vol is en wat u kunt doen? Bekijk dan de uitgebreide informatie hierover op deze pagina.
Weet u niet zeker wie het net in uw postcodegebied beheert? U kunt dit eenvoudig zelf controleren.
Op mijnaansluiting.nl ziet u wie uw netbeheerders zijn voor:
- Stroom
- Gas
- Warmte
- Water
- Riool
- Media & Communicatie
Vul hiervoor uw postcode en huisnummer in.
Soms duurt het verwerken van uw aanmelding wat langer. Heeft u na 24 uur nog geen e-mail ontvangen, neem dan contact op met één van onze medewerkers. Kijk ook tussen 'ongewenste mail' of 'spam'.
Heeft u een aanvraag gedaan voor een wijziging aan uw aansluiting? Dan heeft u een e-mail ontvangen met daarin een link om een afspraak in te plannen. Lukt dit niet direct? Probeert u het over 24 uur nogmaals. Kunt u na 24 uur nog niets inplannen? Neem dan contact met ons op.
Heeft u online een afspraak ingepland voor uw aanvraag? Dan heeft u van ons een e-mail ontvangen met een link naar de pagina waar u de status van uw aanvraag kunt bekijken. Via deze pagina kunt u ook uw afspraak wijzigen.
Als u langer dan 4 uur onafgebroken zonder stroom of gas heeft gezeten als gevolg van een storing, krijgt u automatisch een compensatievergoeding voor het ongemak.
Dit geldt voor de aansluiting t/m 3 x 25 ampère.
€ 35 wanneer u door storing langer dan 4 uur zonder stroom of gas heeft gezeten.
€ 20 extra voor elke 4 uur extra (na 8 uur, 12 uur enzovoort).
Bij onderhoud of een extreme situatie (zoals een natuurramp) ontvangt u géén compensatievergoeding. De regels over compensatievergoedingen zijn wettelijk vastgelegd.
Compensatie voor grotere aansluitingen vanaf 3 x 35 ampère.
Heeft u een grotere aansluiting? Dan kan de vergoeding anders zijn. Dit kunt u nakijken in de brochure Liander Compensatieregeling.