Meterstoring Vattenfall

Geef uw gegevens aan ons door

Via uw energieleverancier Vattenfall heeft u een e-mail ontvangen omdat uw energiemeter een storing heeft. Wij weten hiervan en willen deze storing graag kosteloos verhelpen. Helaas kunnen wij nog niet aangeven wanneer onze aannemer contact met u opneemt. Dit komt door een tekort aan technisch personeel en doordat sommige grondstoffen en materialen moeilijk te verkrijgen zijn. Onze werkzaamheden lopen hierdoor vertraging op. Soms wel enkele maanden. Meer informatie hierover leest u hier. Zodra het weer mogelijk is in onze planning neemt onze aannemer vanzelf contact met u op om een afspraak in te plannen. U hoeft daar zelf niks voor te doen.

Wij hebben van Vattenfall uw adresgegevens al ontvangen. Maar als u het prettig vindt mag u uw gegevens ook doorgeven door onderstaand formulier in te vullen. Onze aannemer kan dan ook per e-mail of telefoon contact met u opnemen om de afspraak in te plannen.

 

Gegevens van uw meter

Vul hier het nummer in van uw stroomaansluiting. Dit zijn de 18 cijfers die vermeld staan achter 'Aansluiting stroom' in de e-mail die u heeft ontvangen.

Vul hier het nummer in van uw gasaansluiting. Dit zijn de 18 cijfers die vermeld staan achter 'Aansluiting gas' in de e-mail die u heeft ontvangen.

Uw persoonsgegevens

(niet verplicht)