Ontdek Mijn Liander
Mijn Liander
Regel snel en eenvoudig uw zaken met Mijn Liander. Via deze self service omgeving heeft u als zakelijke klant een actueel overzicht van uw aansluitingen, energieverbruik en facturen. Ook past u eenvoudig uw persoonlijke gegevens aan. In Mijn Liander kunt u ook uw gecontracteerd transportvermogen (contractwaarde) verhogen of verlagen.
Wijzig uw eigen gegevens

Regel uw energiezaken snel en overzichtelijk in Mijn Liander
Inzicht in energieverbruik

24/7 inzicht in uw energieverbruik via Mijn Liander
Openbare verlichting

Aansluitingen voor openbare verlichting vraagt u snel en eenvoudig aan via het OVL-portaal
Bekijk uw facturen

Uw facturen en betalingen vindt u overzichtelijk in Mijn Liander
Overzicht van aansluitingen

Alles over uw aansluitingen vindt u overzichtelijk in Mijn Liander
Advies nodig? Bel ons

Wilt u persoonlijk contact met een van onze medewerkers? Wij staan voor u klaar.
Veelgestelde vragen over Mijn Liander
-
Hoe meld ik mij aan voor Mijn Liander?
U kunt zich hier aanmelden voor Mijn Liander. Hiervoor heeft u uw klantnummer en een factuurnummer nodig van een recente factuur die niet ouder dan 3 maanden mag zijn. Uw klant- en factuurnummer kunt u op uw factuur vinden.
-
Wat kan ik allemaal met Mijn Liander
We blijven de mogelijkheden van Mijn Liander steeds uitbreiden. Voor grootzakelijke klanten biedt Mijn Liander nu al heel veel:
* Inzicht in uw aansluitingen
* Facturen inzien en downloaden
* Overeenkomsten inzien en accorderen
* Persoonlijke gegevens wijzigen
* Bankrekeningnummer wijzigenU kunt zich hier aanmelden voor Mijn Liander. Hiervoor heeft u uw klantnummer en een factuurnummer nodig van een recente factuur die niet ouder dan 3 maanden mag zijn. Uw klant- en factuurnummer kunt u op uw factuur vinden.
-
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik nu doen?
Wachtwoord vergeten? Vul dan hier het e-mailadres in waarmee u zich bij Liander heeft geregistreerd. Wij versturen dan een e-mail waarmee u uw nieuwe wachtwoord kunt instellen.
-
In kan niet inloggen, wat nu?
Heeft u problemen met inloggen? Misschien komt het doordat:
* het e-mailadres of wachtwoord onjuist is ingevuld
* Het account is geblokkeerd omdat meer dan 5 keer is geprobeerd in te loggenU kunt nu een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.
-
Hoe veilig is het gebruik van Mijn Liander?
Accounts op Mijn Liander zijn strikt persoonlijk. Alleen u weet het wachtwoord van uw eigen account. Wanneer u langer dan 30 minuten niets in Mijn Liander doet, wordt u automatisch uitgelogd.
-
Kan ik altijd gebruikmaken van Mijn Liander?
Mijn Liander is 24 uur per dag, zeven dagen per week beschikbaar.
-
Hoe wijzig ik mijn contractwaarde of gecontracteerde transportvermogen?
Met Mijn Liander kunt u via het aansluitoverzicht uw gecontracteerde transportvermogen of -capaciteit wijzigen. Liander beoordeelt of uw verzoek mogelijk is. Zo ja, dan voeren we het uit. Is de gewenste wijziging niet mogelijk, dan nemen we contact met u op. Een wijziging gaat altijd de eerste dag van de volgende maand in werking.