Ontdek Mijn Liander

Mijn Liander

Regel uw energiezaken snel en overzichtelijk

  • Uw aansluitingen
  • Facturen
  • Overeenkomsten
  • Persoonlijke gegevens
  • Bankzaken

Regel snel en eenvoudig uw zaken met Mijn Liander. Via deze self service omgeving heeft u als zakelijke klant een actueel overzicht van uw aansluitingen, energieverbruik en facturen. Ook past u eenvoudig uw persoonlijke gegevens aan. In Mijn Liander kunt u ook uw gecontracteerd transportvermogen (contractwaarde) verhogen of verlagen.

Wijzig uw eigen gegevens

Wijzig uw eigen gegevens

Regel uw energiezaken snel en overzichtelijk in Mijn Liander

Inzicht in energieverbruik

Inzicht in energieverbruik

24/7 inzicht in uw energieverbruik via Mijn Liander

Openbare verlichting

Openbare verlichting

Aansluitingen voor openbare verlichting vraagt u snel en eenvoudig aan via het OVL-portaal

Bekijk uw facturen

Bekijk uw facturen

Uw facturen en betalingen vindt u overzichtelijk in Mijn Liander

Overzicht van aansluitingen

Overzicht van  aansluitingen

Alles over uw aansluitingen vindt u overzichtelijk in Mijn Liander

Advies nodig? Bel ons

Advies nodig? Bel ons

Wilt u persoonlijk contact met een van onze medewerkers? Wij staan voor u klaar.

Veelgestelde vragen over Mijn Liander

  • U kunt zich hier aanmelden voor Mijn Liander. Hiervoor heeft u uw klantnummer en een factuurnummer nodig van een recente factuur die niet ouder dan 3 maanden mag zijn. Uw klant- en factuurnummer kunt u op uw factuur vinden.

  • We blijven de mogelijkheden van Mijn Liander steeds uitbreiden. Voor grootzakelijke klanten biedt Mijn Liander nu al heel veel:

    * Inzicht in uw aansluitingen
    * Facturen inzien en downloaden
    * Overeenkomsten inzien en accorderen
    * Persoonlijke gegevens wijzigen
    * Bankrekeningnummer wijzigen

     U kunt zich hier aanmelden voor Mijn Liander. Hiervoor heeft u uw klantnummer en een factuurnummer nodig van een recente factuur die niet ouder dan 3 maanden mag zijn. Uw klant- en factuurnummer kunt u op uw factuur vinden.

     

     

  • Wachtwoord vergeten? Vul dan hier het e-mailadres in waarmee u zich bij Liander heeft geregistreerd. Wij versturen dan een e-mail waarmee u uw nieuwe wachtwoord kunt instellen.

  • Heeft u problemen met inloggen? Misschien komt het doordat:

    * het e-mailadres of wachtwoord onjuist is ingevuld
    * Het account is geblokkeerd omdat meer dan 5 keer is geprobeerd in te loggen

    U kunt nu een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

  • Accounts op Mijn Liander zijn strikt persoonlijk. Alleen u weet het wachtwoord van uw eigen account. Wanneer u langer dan 30 minuten niets in Mijn Liander doet, wordt u automatisch uitgelogd. 

  • Mijn Liander is 24 uur per dag, zeven dagen per week beschikbaar.

  • Met Mijn Liander kunt u via het aansluitoverzicht uw gecontracteerde transportvermogen of -capaciteit wijzigen. Liander beoordeelt of uw verzoek mogelijk is. Zo ja, dan voeren we het uit. Is de gewenste wijziging niet mogelijk, dan nemen we contact met u op. Een wijziging gaat altijd de eerste dag van de volgende maand in werking.