Aanmelden voor Mijn Liander

Aanmelden voor Mijn Liander

Zakelijke klanten kunnen gebruik maken van de self service omgeving Mijn Liander. U bent een zakelijke klant wanneer u:
- een factuur van Liander ontvangt voor het gebruik van uw aansluiting(en)
- een grootverbruik aansluiting heeft voor elektriciteit, groter dan 3 x 80 ampère
- een grootverbruik aansluiting heeft voor gas, dat is een aansluiting groter dan G40
- een zakelijke klanten bent met een kleinverbruik aansluiting, dat zijn met name overheden en gemeenten

Wat kan ik allemaal met Mijn Liander

Mijn Liander is de selfservice omgeving voor zakelijke klanten met een grootverbruik aansluiting. Voor zakelijke klanten biedt Mijn Liander nu al heel veel:

* Inzicht in uw aansluitingen
* Facturen inzien, downloaden en betalen
* Overeenkomsten inzien en accorderen
* Persoonlijke gegevens wijzigen
* Bankrekeningnummer wijzigen

Hoe meld ik me aan voor Mijn Liander?

U kunt zich hier aanmelden voor Mijn Liander. Hiervoor heeft u uw klantnummer en een factuurnummer nodig van een recente factuur die niet ouder dan 3 maanden mag zijn. Uw klant- en factuurnummer kunt u op uw factuur vinden.
 

Veelgestelde vragen over Mijn Liander

  • U kunt zich hier aanmelden voor Mijn Liander. Hiervoor heeft u uw klantnummer en een factuurnummer nodig van een recente factuur die niet ouder dan 3 maanden mag zijn. Uw klant- en factuurnummer kunt u op uw factuur vinden.

  • We blijven de mogelijkheden van Mijn Liander steeds uitbreiden. Voor grootzakelijke klanten biedt Mijn Liander nu al heel veel:

    * Inzicht in uw aansluitingen
    * Facturen inzien en downloaden
    * Overeenkomsten inzien en accorderen
    * Persoonlijke gegevens wijzigen
    * Bankrekeningnummer wijzigen

     U kunt zich hier aanmelden voor Mijn Liander. Hiervoor heeft u uw klantnummer en een factuurnummer nodig van een recente factuur die niet ouder dan 3 maanden mag zijn. Uw klant- en factuurnummer kunt u op uw factuur vinden.

     

     

  • Wachtwoord vergeten? Vul dan hier het e-mailadres in waarmee u zich bij Liander heeft geregistreerd. Wij versturen dan een e-mail waarmee u uw nieuwe wachtwoord kunt instellen.

  • Heeft u problemen met inloggen? Misschien komt het doordat:

    * het e-mailadres of wachtwoord onjuist is ingevuld
    * Het account is geblokkeerd omdat meer dan 5 keer is geprobeerd in te loggen

    U kunt nu een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

  • Accounts op Mijn Liander zijn strikt persoonlijk. Alleen u weet het wachtwoord van uw eigen account. Wanneer u langer dan 30 minuten niets in Mijn Liander doet, wordt u automatisch uitgelogd. 

  • Mijn Liander is 24 uur per dag, zeven dagen per week beschikbaar.

  • Met Mijn Liander kunt u via het aansluitoverzicht uw gecontracteerde transportvermogen of -capaciteit wijzigen. Liander beoordeelt of uw verzoek mogelijk is. Zo ja, dan voeren we het uit. Is de gewenste wijziging niet mogelijk, dan nemen we contact met u op. Een wijziging gaat altijd de eerste dag van de volgende maand in werking.