Uw Mijn Liander-account

Regel uw energiezaken snel en eenvoudig in Mijn Liander. In uw persoonlijke omgeving heeft u een actueel overzicht van de stroom- en gasaansluiting(en), uw opwekinstallatie en uw thuisbatterij. Ook past u eenvoudig uw gegevens aan.

    De aansluiting bekijken en gegevens wijzigen

    Wilt u energie opwekken? Bekijk in Mijn Liander of de aansluiting geschikt is voor installaties zoals zonnepanelen, een warmteboiler en/of een laadpaal voor een elektrische auto. Voor advies kunt u het beste contact opnemen met een erkend installateur. In Mijn Liander vindt u ook een verwijzing voor het aanmelden van de teruglevering. Samen met uw energieleverancier maakt u afspraken over de teruglevering.

    Dit regelt u makkelijk zelf via Mijn Liander

    • Zet het automatisch uitlezen van uw meterstanden aan of uit
    • Voeg meerdere adressen toe op één account. Zo ziet u welk aansluitadres gekoppeld is aan welke aansluiting (plus EAN-code)
    • Bekijk storingen op uw adres. Altijd op de hoogte blijven? Meld u dan aan voor SMS-updates bij storingen
    • Bekijk uw jaarlijkse netbeheerderskosten
    • Volg de status van uw aanvraag. Wilt u uw aanvraag annuleren? Ook dat kan in Mijn Liander. 
      Let op! Dit kan alleen als de aanvraag in de intake of voorbereidingsfase zit en u zelf de aanvrager bent.
    • Controleer of de slimme meter een storing heeft.

    Meer weten?