Contact met Liander
Contact met Liander
De medewerkers van Liander-klantenservice zijn bereikbaar via Facebook, Twitter en bij storingen via WhatsApp. En natuurlijk telefonisch. Houd er rekening mee dat het op dit moment erg druk is. Onze excuses voor het ongemak.
Wat regelt en vindt u snel online?
- Uw aanmelding voor het opwekken en terugleveren
- Melding maken van een meterstoring
- Vragen over uw slimme meter
- Uitleg over de levertijden en status van aanvragen
Wat regelt u met uw energieleverancier?
- Inzicht in uw verbruik en meterstanden
- Vragen over uw energierekening
- Informatie over het prijsplafond
Contactmogelijkheden

U kunt ons bereiken via de Liander Facebook-bedrijfspagina. We zitten voor u klaar.
Ma-vr 9.00 tot 21.00.

U kunt ons bereiken via de Liander Twitter-bedrijfspagina. We zitten voor u klaar.
Ma-vr 9.00 tot 21.00.
Storingsinformatie

Bij een storing helpen wij u graag 24 uur per dag via WhatsApp. Voeg 06 52 797 989 toe aan uw contacten en stuur een bericht.
Bel met ons

Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur.
Bent u een grootzakelijke klant? Bekijk dan onze grootzakelijke contactgegevens.
Uw vraag kunt u ook stellen via ons contactformulier. Wij proberen zo snel mogelijk op uw vraag te reageren.
Informatie over het gebruik van data vindt u op deze pagina. Voor vragen of klachten over Gedragscode Slim Netbeheer kunt u terecht bij Netbeheer Nederland.
Storing
-
Bel voor een storing
Telefonisch doorgeven van de storing kan via het Nationaal Storingsnummer 0800 9009. Dit nummer is gratis en 24/7 bereikbaar.