Contact met Liander

Contact met Liander

De medewerkers van Liander-klantenservice zijn bereikbaar via Facebook, Twitter en bij storingen via WhatsApp. En natuurlijk telefonisch. Houd er rekening mee dat het op dit moment erg druk is. Onze excuses voor het ongemak.

Wat regelt en vindt u snel online?

  • Uw aanmelding voor het opwekken en terugleveren
  • Melding maken van een meterstoring
  • Vragen over uw slimme meter
  • Uitleg over de levertijden en status van aanvragen

Wat regelt u met uw energieleverancier?

  • Inzicht in uw verbruik en meterstanden
  • Vragen over uw energierekening
  • Informatie over het prijsplafond 

Contactmogelijkheden

Facebook

U kunt ons bereiken via de Liander Facebook-bedrijfspagina. We zitten voor u klaar.
Ma-vr 9.00 tot 21.00.

Twitter

U kunt ons bereiken via de Liander Twitter-bedrijfspagina. We zitten voor u klaar.
Ma-vr 9.00 tot 21.00.

Storingsinformatie

Bij een storing helpen wij u graag 24 uur per dag via WhatsApp. Voeg 06 52 797 989 toe aan uw contacten en stuur een bericht.

Bel met ons

Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur. 

Bent u een zakelijke klant? Bekijk dan onze zakelijke contactgegevens.

Uw vraag kunt u ook stellen via ons contactformulier. Wij proberen zo snel mogelijk op uw vraag te reageren.

Heeft u vragen over het gebruik van data of over de Gedragscode Slim Netbeheer, lees dan meer op deze pagina.

Storing

  • Telefonisch doorgeven van de storing kan via het Nationaal Storingsnummer 0800 9009. Dit nummer is gratis en 24/7 bereikbaar.