Meld uw spanningsprobleem
Meld uw spanningsprobleem
Via onderstaand formulier geeft u problemen met terugleveren aan ons door.
Wat gebeurt er met uw melding?
- Nadat we het ingevulde formulier hebben ontvangen, gaan we van start met ons onderzoek om de oorzaak van de spanningsproblemen te achterhalen.
Een van de eerste stappen is het op afstand uitlezen van de slimme meters die zich bevinden op dezelfde hoofdleiding als uw aansluiting. U merkt hier niets van. Onze technische afdeling analyseert vervolgens deze gegevens om de oorzaak van de problemen te vinden. Het volledige onderzoek duurt ongeveer 3 maanden. - Zodra de uitslag van het onderzoek bekend is, ontvangt u van ons een e-mail.
Hoe pakken wij spanningsproblemen aan?
We zitten midden in de grootste verbouwing ooit aan ons elektriciteitsnet. Daar gaat iedereen iets van merken. De komende jaren moeten we ons elektriciteitsnet verzwaren. Die opgave is zo groot, dat het werk niet allemaal tegelijk uitgevoerd kan worden. Hiervoor moeten we keuzes maken en vernieuwende werkwijzen gebruiken. Voor het oplossen van spanningsproblemen kiezen we voor een wijkgerichte aanpak, ook wel de buurtaanpak. Dit betekent dat wij het net buurt voor buurt verzwaren en starten in wijken waar de maatschappelijke impact het grootst is. Zo breiden we de komende jaren ons elektriciteitsnet zo effectief mogelijk uit.
Meld uw spanningsprobleem
Heeft u al een melding gemaakt en wilt u de status van uw melding weten? Dan vragen wij u om een reactie te geven op de e-mail die u van ons heeft ontvangen.