Aanmelden van uw installatie op energieleveren.nl

Aanmelden van uw installatie op energieleveren.nl

Heeft u vragen over energieleveren.nl of hulp nodig? We helpen u graag verder.

Goed dat u duurzame energie gaat opwekken. Liander is uw netbeheerder. Wij werken aan het best passende energienet voor iedereen. Nu en in de toekomst. Heeft u vragen over uw registratie op energieleveren.nl of hulp nodig? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen over energieleveren.nl. Staat uw vraag er niet tussen? Stel deze dan via de chat of neem contact op met onze klantenservice. We helpen u graag verder.

Veelgestelde vragen energieleveren.nl

  • U kunt uw zonnepanelen aanmelden via de website energieleveren.nl. In sommige gevallen doet de installateur of leverancier dit voor u. Na een succesvolle registratie krijgt u van ons een bevestigingsbrief. Om te controleren of uw zonnepanelen zijn aangemeld kunt u contact opnemen met uw leverancier.

    U kunt na uw aanmelding altijd weer inloggen op energieleveren.nl om uw gegevens in te zien. Heeft u geen inloggegevens? Neem dan contact op met de onze klantenservice.

  • Liander zorgt voor uw elektriciteits- en/of gasaansluiting op het energienet. Het vermogen van uw aansluiting kunt u bekijken via Mijn aansluiting. Inloggen kan met uw postcode, huisnummer en meternummer (laatste 6 cijfers). Nadat u bent ingelogd ziet u direct de gegevens van uw huidige installatie.

  • Als netbeheerder kunnen wij niet bepalen of uw meter geschikt is voor het terugleveren van energie. Wij verzoeken u hierover contact op te nemen met uw installateur.

Live chat!

Geen antwoord op uw vraag

U kunt chatten met een van onze medewerkers. Hiervoor klikt u onderaan deze pagina op de oranje chat-knop.

Meer contactmogelijkheden

De medewerkers van de Liander-klantenservice zijn bereikbaar via Facebook en Twitter. En natuurlijk telefonisch.