Schadehulp

Wilt u schade melden? Neem eerst contact op met uw verzekeraar. Wordt de schade niet vergoed? Vul dan de schadehulp in. U ziet gelijk of het indienen van een claim nodig is. Heeft u door een storing langer dan 4 uur geen stroom of gas? Hierover ontvangt u van ons automatisch bericht. U hoeft zelf niets te doen en ook geen claim in te dienen.
Werken achter laptop close up

Ga eerst na of u het volgende heeft gecontroleerd: 

  • U heeft eerst contact opgenomen met uw verzekeraar om te controleren of de schade wordt vergoed.
  • U claim gaat niet over een compensatievergoeding na een stroom- en/of gasstoring.

Wanneer komt u niet in aanmerking?

Slechts enkele gevallen komen in aanmerking voor een schadevergoeding. U komt niet in aanmerking voor een vergoeding als:

  • U schade heeft na een geplande onderbreking van stroom of gas. U bent zelf verantwoordelijk voor het treffen van voorzorgsmaatregelen bij gepland onderhoud.
  • U schade heeft die niet door ons komt. Bijvoorbeeld schade door blikseminslag, schade als gevolg van graafwerkzaamheden van aannemers, schade als gevolg van stroomonderbreking veroorzaakt in het landelijke transportnet.

Lees ook de algemene voorwaarden voor consumenten, MKB en grootzakelijk die hierop van toepassing zijn.

    Meer weten?