
Tarieven en facturen
Kostenindicatie nieuwe aansluiting
Wilt u een nieuwe grootverbruikaansluiting aanvragen? Bereken met onze offertetool een eerste prijsindicatie.

Kosten duurzame opwek
Bekijk hier welke slimme oplossingen er zijn om uw kosten te drukken. Ook kunt u zien of een extra meetpunt voor u financieel aantrekkelijk is.

Veelgestelde vragen
-
Ik heb geen factuur ontvangen of ik ben deze kwijt. Hoe krijg ik deze alsnog?
Dit regelt u via Mijn Liander. Hier heeft u overzicht over al uw facturen, de status van de betaling en u kunt de facturen direct downloaden. Heeft u nog geen Mijn Liander? Meld u aan in een paar eenvoudige stappen.
-
Ik wil mijn facturen digitaal ontvangen. Kan dit?
Ja, u kunt uw facturen per e-mail ontvangen. Ga naar Mijn Liander om de digitale facturatie direct in te stellen. Heeft u nog geen Mijn Liander? Meld u aan in een paar eenvoudige stappen.
-
Is mijn betaling al verwerkt?
In Mijn Liander ziet u de status van uw factuur. Heeft u nog geen Mijn Liander? Meld u aan in een paar eenvoudige stappen.
-
Wanneer krijg ik waarvoor een factuur van Liander?
Maandelijks ontvangt u een factuur voor uw aansluiting en de transportkosten naar uw aansluiting. Ook bestaan er eenmalige facturen als u bijvoorbeeld een nieuwe aansluiting aanvraagt of wijzigt.
-
Ik heb mijn factuur net betaald, maar ontvang toch een aanmaning. Hoe kan dit?
Dan hebben de aanmaning en de verwerking van uw betaling elkaar net gekruist. Via Mijn Liander ziet u of uw betaling verwerkt is. Heeft u nog geen Mijn Liander? Meld u aan in een paar eenvoudige stappen.