Er is op dit moment een gasstoring in een deel van Apeldoorn. Wij werken hard aan een oplossing. Lees meer over de storing.

Wat staat er op uw factuur?

U ontvangt een eenmalige factuur wanneer wij op uw verzoek een eenmalige dienst uitvoeren. Voor terugkerende kosten ontvangt u maandelijks een periodieke factuur. Wilt u uitleg over de begrippen op de factuur? Bekijk dan de voorbeeldfacturen onderaan de pagina. 

Eenmalige facturen

U ontvangt een eenmalige factuur voor eenmalige diensten die wij op uw verzoek uitvoeren. Bijvoorbeeld:

  • Het realiseren van een nieuwe aansluiting
  • Uw aansluiting  tijdelijk afschakelen
  • Uw aansluiting activeren
  • Het verplaatsen van uw aansluiting
  • Straatwerk voor het middenspanningsdeel van de ruimte (AC5/AC6)

Periodieke facturen

U ontvangt periodieke facturen voor terugkerende kosten en vergoedingen zoals:

  • Het beheer en onderhoud van uw aansluiting
  • Het transport van energie naar uw bedrijf
  • Uw verbruik
  • Vergoeding voor beschikbaar gesteld flexibel transportvermogen

Wat betekenen de begrippen op uw factuur?

Bekijk de voorbeeldfacturen met uitleg van de begrippen.

Facturen inzien of wijzigingen doorgeven?

In Mijn Liander regelt u uw energiezaken eenvoudig online.

  • Facturen inzien en downloaden
  • De betaalstatus van uw facturen bekijken
  • Administratieve wijzigingen doorgeven
  • Digitale facturatie instellen en/of een tweede e-mail adres toevoegen
  • Uw e-mail adres voor betalingsherinneringen wijzigen
  • Een kenmerk aan uw factuur toevoegen
  • Automatische incasso aanvragen
  • Uitstel van betaling aanvragen

Meer weten?