Door technisch onderhoud dit weekend kunt u niet inloggen en werken de webformulieren niet. Excuses voor het ongemak!

Aansluiting wijzigen: Wat komt er bij kijken?

Aansluiting wijzigen

Liander beheert het energienetwerk van gas en stroom in uw regio. Wij regelen de wijziging van uw aansluiting. Maar de aanvraag doet u op de landelijke website mijnaansluiting.nl. 

  1. U vraagt een wijziging aan

    Voor een aanvraag maakt u een account aan op mijnaansluiting.nl. In uw aanvraag geeft u de gewenste aansluiting aan. Houd hierbij de grootte van de aansluiting bij de hand. Ook stuurt u een duidelijke foto van de meterkast mee en gegevens in. Voor advies over verzwaring kan een erkend installateur u adviseren. 

    Vraag nu een verzwaring aan op www.mijnaansluiting.nl  

     

  2. Wij bellen u binnen 10 werkdagen

    We bellen u om de aanvraag door te spreken. Nadat wij u hebben gesproken, start de voorbereiding. Vervolgens sturen we u een factuur via e-mail.

  3. De aannemer belt u voor een afspraak

    Als we klaar zijn met de voorbereiding, belt een van onze aannemers u voor een afspraak. Wanneer we kunnen starten is afhankelijk van uw wensen en situatie.

  4. De monteur komt langs

    De aannemer stuurt een monteur. Deze is maximaal één dag aan het werk.

  5. U betaalt achteraf

    De betalingstermijn is 14 dagen.

Nog vragen? Wij helpen u graag

Voor vragen over het wijzigen van uw aansluiting kunt u contact met ons opnemen. Wij staan altijd voor u klaar.