U heeft recht op terugbetaling

Verrekening tarieven

U heeft van ons e-mail ontvangen over werkzaamheden aan een aansluiting voor elektriciteit en/of gas. Hiervoor hebben wij een te hoog bedrag gefactureerd.

U ontvangt binnen 30 dagen na dagtekening van de e-mail het te veel betaalde bedrag op uw rekening. Is uw IBAN-nummer gewijzigd? Geef hieronder het juiste nummer door. Bij het wijzigen van uw IBAN-nummer heeft u het factuurnummer nodig dat in de e-mail is vermeld. Vragen? U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur op telefoonnummer: 088 542 64 44.

 

Is uw IBAN-nummer gewijzigd? Vul hieronder uw gegevens in.  

Uw gegevens

(niet verplicht)
?
?

Veel gestelde vragen

  • Uw gegevens zoals uw naam, adres, e-mail en IBAN-nummer hebben wij overgenomen uit uw aanvraag voor een wijziging aan de aansluiting voor elektriciteit en/of gas.

  • Log hier in met uw adresgegevens en meternummer. Bekijk de gegevens van uw aansluiting, geef wijzigingen door of zet het doorsturen van uw meterstanden aan/uit.

  • Start hier het stappenplan. Bekijk welke wijziging nodig is om uw aansluiting geschikt te maken en wat de kosten zijn.

  • Start hier het stappenplan. Bekijk welke aansluiting in uw situatie geschikt is en wat de kosten zijn.

  • Vergeleken met 2020 stijgen de netwerkkosten gemiddeld met € 2,00 per maand. Lees meer over de nieuwe tarieven voor consumenten en MKB.  

  • Als netbeheerder rekenen wij kosten voor het aansluiten, transporteren en meten van energie. U betaalt hiervoor via uw energieleverancier.