Hoeveel gemak ervaar jij in het contact met Liander?

Hoeveel gemak ervaar jij in het contact met Liander?

Als je contact hebt met Liander, dan willen we natuurlijk vooral dat dit gemakkelijk gaat. We werken dagelijks aan het verbeteren van het klantgemak. Daarvoor meten we continu de zogenoemde NES, de netto effort score. Oftewel, hoeveel gemak ervaar jij in het contact dat je met Liander hebt? 

Chat performance

Bij afdeling Service Marktpartijen is er al enige tijd kanaal Live Chat. Hiermee hebben we een extra kanaal waar we onze service willen verbeteren.

NES - SMP TotaalNES SMP LiveChat

Resultaat 1ste kwartaal 2020

Bovenstaande ‘meter’ laat zien wat het klantgemak is dat jullie in het 1ste kwartaal van 2020 hebben ervaren. Bijna 85% geeft aan gemak te hebben ervaren in het contact met Liander. In het 3e kwartaal van 2019 was dit nog 80%.

Zoals je ziet hebben we voor kanaal Live Chat een zeer hoog resultaat. Hierbij gaf ruim 96% aan gemak te ervaren in het contact met Liander via dit kanaal. In het 3e kwartaal van 2019 was dit nog 90%.

We zijn erg blij met deze goede resultaten! Blijf vooral ook jullie feedback geven, zodat we het klantgemak kunnen blijven verbeteren. Gebruik hiervoor de toelichting velden in ons klanttevredenheidsonderzoek.

Feedback MFEP
Moeite:

Moeite MFEP

Gemak:

Gemak MFEP