De klantbedieningsstrategie van de regionale netbeheerders

De klantbedieningsstrategie van RNB's

Liander werkt samen met andere netbeheerders aan het verbeteren van de dienstverlening als netbeheerder op verschillende vlakken. Zo dragen we onder andere gezamenlijk bij aan een efficiënte dienstverlening naar alle partners toe, wat zich recentelijk naar het nieuwe platform Partnersinenergie.nl heeft vertaald.

De regionale netbeheerders verbeteren gezamenlijk de serviceverlening ​naar de partners in marktfacilitering. Deze partners zijn: energieleveranciers, programmaverantwoordelijken, onafhankelijke diensten aanbieder (ODA’s) en meetverantwoordelijken. We doen dit door het bieden van eenduidige en efficiënte serviceverlening die invulling geeft aan de klantbehoeften van onze partners. ​

Vragen beantwoorden via digitaal platform

We beantwoorden vragen van partners in marktfacilitering op een centrale en eenduidige wijze, via het gezamenlijke digitale platform: www.partnersinenergie.nl. Key users van de partners werken al via dit nieuwe platform. Zij helpen ons om de content en de functionaliteit van het portaal te verbeteren, zodat steeds meer medewerkers van de partners via partnersinenergie.nl kunnen gaan werken. Partnersinenergie.nl zal continu uitgebreid en verbeterd worden op basis van de klantbehoeften.

Meer weten over de klantbedieningsstrategie van de netbeheerders? Neem dan contact op met Contact Klantbedieningsstrategie.

Bekijk gerelateerd nieuws:

Zonnepanelen aanmelden? Dit verandert er voor u

Zonnepanelen aanmelden? Dit verandert er voor u

Laat u als eigenaar van een woning of klein bedrijf zonnepanelen installeren? Dan bent u verplicht om de panelen te regi ...

Lees artikel

Minister Wiebes: netten beter benutten met nieuwe spelregels en systeembenadering

Minister Wiebes: netten beter benutten met nieuwe spelregels en systeembenadering

Minister Wiebes (EZK) roept in een brief over netcapaciteit aan de Tweede kamer op om de knelpunten op het elektriciteit ...

Lees artikel