Mijn Liander: gegevens wijzigen

Gegevens wijzigen

In Mijn Liander kunt u snel een eenvoudig uw bedrijfsgegevens en persoonlijke gegevens wijzigen. Denk aan uw factuuradres, bankgegevens en of u uw factuur per post of e-mail wilt ontvangen.

Wat kan ik allemaal met Mijn Liander

Mijn Liander is de selfservice omgeving voor zakelijke klanten met een grootverbruik aansluiting. Voor zakelijke klanten biedt Mijn Liander nu al heel veel:

* Inzicht in uw aansluitingen
* Facturen inzien, downloaden en betalen
* Overeenkomsten inzien en accorderen
* Persoonlijke gegevens wijzigen
* Bankrekeningnummer wijzigen

Hoe meld ik me aan voor Mijn Liander?

Voor een account voor Mijn Liander kunt u ons bellen op 088 - 542 63 62. Houd uw klantnummer bij de hand, wij kunnen u dan snel helpen. Ook kunt u via het contactformulier een account aanvragen. Vermeld in het opmerkingenveld dat u een Mijn Liander account wilt.

Veelgestelde vragen over Mijn Liander

  • Voor een account voor Mijn Liander kunt u ons bellen op 088 - 542 63 62. Houd uw klantnummer bij de hand, wij kunnen u dan snel helpen. Ook kunt u via het contactformulier een account aanvragen. Vermeld in het opmerkingenveld dat u een Mijn Liander account wilt.

  • We blijven de mogelijkheden van Mijn Liander steeds uitbreiden. Voor grootzakelijke klanten biedt Mijn Liander nu al heel veel:

    * Inzicht in uw aansluitingen
    * Facturen inzien en downloaden
    * Overeenkomsten inzien en accorderen
    * Persoonlijke gegevens wijzigen
    * Bankrekeningnummer wijzigen

     Registreert u zich hier voor Mijn Liander of log direct in.

     

     

  • Wachtwoord vergeten? Vul dan hier het e-mailadres in waarmee u zich bij Liander heeft geregistreerd. Wij versturen dan een e-mail waarmee u uw nieuwe wachtwoord kunt instellen.

  • Heeft u problemen met inloggen? Misschien komt het doordat:

    * het e-mailadres of wachtwoord onjuist is ingevuld
    * Het account is geblokkeerd omdat meer dan 5 keer is geprobeerd in te loggen

    U kunt nu een nieuw wachtwoord aanvragen. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op.

  • Accounts op Mijn Liander zijn strikt persoonlijk. Alleen u weet het wachtwoord van uw eigen account. Wanneer u langer dan 30 minuten niets in Mijn Liander doet, wordt u automatisch uitgelogd. 

  • Mijn Liander is 24 uur per dag, zeven dagen per week beschikbaar.

  • Met Mijn Liander kunt u via het aansluitoverzicht uw gecontracteerde transportvermogen of -capaciteit wijzigen. Liander beoordeelt of uw verzoek mogelijk is. Zo ja, dan voeren we het uit. Is de gewenste wijziging niet mogelijk, dan nemen we contact met u op. Een wijziging gaat altijd de eerste dag van de volgende maand in werking.