Contract beëindigen
Contract beëindigen
Als u binnen het bedrijf een aansluiting wilt verwijderen, geeft u dat aan ons door. Wij zorgen ervoor dat de afsluiting goed verloopt en beëindigen het contract.
Aansluiting verwijderen
Hier vindt u de mogelijkheden, kosten en procedure van:
Vraag wel altijd een installateur om advies.
Veelgestelde vragen
-
Ik weet niet welke aansluitingen bij mijn contract horen. Kan ik een overzicht krijgen van mijn aansluitingen?
Jazeker, u regelt dit via Mijn Liander. Hier vindt u een overzicht van al uw aansluitingen in het verzorgingsgebied van Liander. Heeft u nog geen Mijn Liander? Meld u aan in een paar eenvoudige stappen.
-
Wanneer krijg ik waarvoor een factuur van Liander?
Maandelijks ontvangt u een factuur voor uw aansluiting en de transportkosten naar uw aansluiting. Ook bestaan er eenmalige facturen als u bijvoorbeeld een nieuwe aansluiting aanvraagt of wijzigt.
-
Is mijn betaling al verwerkt?
In Mijn Liander ziet u de status van uw factuur. Heeft u nog geen Mijn Liander? Meld u aan in een paar eenvoudige stappen.