U ontvangt de gasmeter op een ander moment

U ontvangt de gasmeter op een ander moment

Wij zijn bij u langs geweest voor het plaatsen van een slimme meter. Door onvoldoende voorraad gasmeters, hebben wij alleen een elektriciteitsmeter bij u geplaatst.

Worden mijn meterstanden wel automatisch doorgestuurd naar de leverancier?

De meterstanden van uw elektriciteitverbruiks worden automatisch maandelijks uitgelezen. De meterstanden van uw gasverbuik kunnen helaas niet op afstand worden uitgelezen. Hiervoor wordt u door uw energieleverancier gevraagd om de meterstanden door te geven.

Wanneer zijn er weer voldoende gasmeters?

We weten niet precies wanneer we dan wel weer voldoende meters hebben. Daarom vragen we om uw contactgegevens. Dan maken we een nieuwe afspraak zodra er voldoende meters beschikbaar zijn.

Heeft u nog vragen?

Neem dan telefonisch contact met ons op. Wij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 18.00 uur op telefoonnummer 088 542 64 44.