Door drukte op het energienet, personeelstekort en een tekort aan slimme meters duurt het mogelijk langer voordat wij uw aanvraag kunnen uitvoeren.
Zelf aanvragen
Zelf aanvragen
Door het metertekort duurt het langer voordat we nieuwe aanvragen kunnen oppakken.
Let op, vul dit formulier NIET in als:
- Terugleveren: Als u energie gaat terugleveren, vraagt u de slimme meter niet hier aan. U registreert zich dan eerst via energieleveren.nl voor teruglevering. Daarna controleren wij of uw meter geschikt is voor teruglevering. Is dat niet het geval? Dan krijgt u kosteloos een slimme meter.
- Alleen een gasmeter: Heeft u al een slimme elektriciteitsmeter en wilt u ook een slimme gasmeter? Bel ons dan éérst op telefoonnummer 088 542 64 44.
Wij zijn bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 8.00 en 17.00 uur. - Grootverbruik/geen electrameter: Heeft u een grootverbruik elektriciteitsmeter of helemaal geen elektriciteitsmeter? Dan kunt ook alleen een slimme gasmeter aanvragen. Hieraan zijn wel voorwaarden verbonden.
- Zakelijk: Vraagt u de slimme meter aan voor een zakelijk adres? Doe dit dan via onze zakelijke website.
- Uw meter heeft storing: Heeft u van uw energieleverancier bericht gehad dat uw meterstanden niet op afstand uitleesbaar zijn? Dit krijgen wij automatisch door van uw energieleverancier. Zodra er een nieuwe meter voor u beschikbaar is plannen wij u zelf in. U hoeft geen nieuwe meter aan te vragen. Wilt u een storing melden dan kan dat hier.
Is bovenstaande niet voor u van toepassing, vraag dan via dit formulier een slimme meter aan: